Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

roligt liv.

Av Linda - 4 februari 2009 21:47

Ikväll var jag på kosmos med sötpojkarna & nu ska jag försöka plugga lite glosor.. & kanske religion.. & svenska.. Usch, det tar aldrig slut, kanske beror på att jag jämt sparar till sista sekund! En förbättring måste ske snarast. Om jag nu bara kan dra mig från datorn för jag måste packa ombyteskläder till den där hiphop-grejen imorgon. Lär väl lätt bli de tightaste jeansen jag har i min garderob, NAAAAT!

Föressten så vore jag glad om våra kläder vi beställt med gårdsrådet kunde komma men de tar  nog sina veckor det också, precis som de tar för mig att gå från datorn. MEN NU äre finitopotatismos för lindaaa! gonattt



småflicken





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 mars 2009 01:45

jag har bytt blogggg! Ni hittar mig på: http://liindaastroms.blogg.se. some new shit yao. melike ...

Av Linda - 19 februari 2009 18:01

Jag slutar aldrig förvåna mig själv, även om jag jag har minne som en guldfisk kom jag mig in här, KUUNG =D Var som tvungen att se om det gick eller inte och nog gick det!  Så då kan jag ju lika gärna skriva en rad eller två ;) Anyway idag har jag oc...

Av Linda - 16 februari 2009 17:49

Heyheyhey!! Eftersom Liinda har haft feta bloggtorkan fick jag^(hon tvingade mig förövrigt att lägga in denna öhhm fina bild) för mig att tag i denna lilla blogg för att göra lite ändringar pådeeee, hure nu kommer gå men vafan ;DLindii har intagit du...

Av Linda - 10 februari 2009 20:15

Hittade en saftigt klipp på min kära syster! Dock så var det några år sen. ...

Av Linda - 6 februari 2009 09:18

jag måste bara meddela att jag till råga på allt klev upp 07.50, just bara för att jag hade sagt att jag skulle kliva upp tidigt.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards