Alla inlägg under januari 2009

Av Linda - 25 januari 2009 13:44

Jag kanske ska börja med att säga att J faktiskt ringde. Klockan var då 03.42 & jag orkade inte svara för jag sovde. Istället skickade jag ett sms & det höll mig vaken i säkert 2 timmar.. great!


Idag ska jag nog till mormor & morfar, det finns som inte så mycket annat att göra. Jag borde plugga lite Spanska men jag tror inte att jag har alla böcker hemma vilket inte är så ovanligt när det gäller mig.



"du förstorar bara saker".. okej, jag ska skita i allt.

Av Linda - 24 januari 2009 21:26

Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva om. Det enda jag vet är att jag måste blogga oftare, det känner jag ju faktiskt själv också.


Nå, vad har jag gjort i helgen so far?

Igår åkte jag till Norsjö med några fina människor. Roligt var det ju såklart!

Jag ville stanna en dag till men när jag ringde mamma imorse sa hon att hon ville att jag skulle komma hem, helt utan anledning vilket gör mig jävligt förbannad kan jag lova. Men vad gör man? jo, sätter sig på kvart i fyra bussen hem med Josefin som ville hem p.g.a otrevliga omständigheter.


Jag vill inte tro att jag missar något där borta, men trevligare än här hemma vid datorn måste det ju garanterat vara. Nu väntar jag bara på att J ska ringa, men jag ska nog inte hoppas för mycket. Skulle inte förvåna mig om han glömmer bort det faktiskt men det återstår att se..





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards