Alla inlägg under september 2008

Av Linda - 14 september 2008 13:46

Bloggen har blivit en sak som jag skriver ibland, förr skrev jag varje dag. Så fort jag fick tid till det så gjorde jag det. & nar jag tänker efter så är det ganska så skönt att skriva av sig.


Mamma & pappa är i Lycksele så jag & Anna är ensamma hemma. Vi sovde i deras säng inatt & det kändes som att jag verkligen behövde det! Så himla skönt att få breda ut sig ibland, hihi. Jag längtar tills jag får en ny säng som är bredare än 90 cm. Dock så har jag en 1.20s men den är i min loftsäng & där har jag inte legat på ca ett år, förutom när jag har någon som sover över. Då brukar vi ligga där, för det är mer plats.

När jag vaknade imorse kände jag mig så jävla fet! Kan ha berott på att jag åt chips igår, för första gången på typ en månad (förra gången jag hade mens, då blir jag värsta gluffot!). Just därför vill jag fara på spinningen klockan 6. Man börjar känna sig fräschare på något sätt, det är en ganska härlig känsla som jag har börjat bli beroende av. Jag avbokade passet ikväll för att mamma inte skulle följa, & så tänkte jag att jag har ju tränat Tisdag, Torsdag. Jag tror att jag ska boka in mig även om inte mamma hinner hem.


Sen så har vi mattediagnos i veckan & jag är bara på tal 50 av ca 90 stycken. Det är ju en fördel om jag har gjort alla tal då..


Nu ska jag & Anna cykla & hämta våra pizzor! mums..


Av Linda - 3 september 2008 17:24

En månad sen idag...

..& jag saknar dig fortfarande!

puss

Av Linda - 1 september 2008 22:02



Alla ni som undrar varför jag inte har uppdaterat på typ två veckor ska veta att suget finns inte kvar längre. Men jag ska försöka skriva ändå, så vem vill läsa en ointressant blogg? READ THIS!


Om någon ville veta så har jag ungefär 40 (?) glosor i spanska & typ 25 (?) st i engelska.. Jag är så förbannat lat att jag inte orkar lära mig dom fast jag vet att jag kan. Usch! Ryck upp mig själv, hehe.

Jag var i stan idag hos min läkare & hon sa att min sköldkördel är frisk! Eller nästan, så länge jag äter medicin så är den det. Hon sa att när jag har vuxit klart & blivit "mogen" ska vi prova sluta med medicinen & titta om min kropp klarar av det, om inte kanske jag måste käka det hela livet. Men det är ju inte så jobbigt egentligen, jag började ju äta levaxin för ett & ½ år sen så det har som blivit en vana.

Jag fick två jackor av mamma, den ena hittade vi på Stadium & det är som en vind/regn jacka & den tänkte jag ha i höst, den är brun & var på rean så den kostade 699 men hade kostat 999 :-. Sen efter det så gick vi på Bikbok & jag min nöt provade en jacka där, svart ganska lång med knappar & den kostade 700. Även blev till min egendom tillslut. ja ja, jag vet jag får ganska mycket men jag vägrar säga (läs: erkänna) att jag är bortskämd. För om man har ett syskon & 350 i månadspeng så kan man inte vara det eller? Jag har i alla fall upptäckt att min mamma är ganska hygglig ändå. Men det känns som att jag bara köper & köper saker av hennes pengar.. lite taskigt mot henne ändå. För övrigt så fyller jag år på söndag.. & längtar gör jag väl tror jag.


Nu ska jag plugga! puss /l


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards