Alla inlägg under juni 2008

Av Linda - 30 juni 2008 22:40

Sötaste Lilla =)

Kan man bli less en sådan liten krabat?

- ja till en viss del, men visst är hon söt :) Ibland vill man bara krama sönder henne men andra gånger kanske bara säga försvinn? (A)


I alla fall så var jag ute med henne alldeles nyss, vi lekte & sprang runt som galningar på gården. Det är ganska jobbigt nu på kvällen när man är slut i kroppen att ha en liten vän som inte alls är trött & har redan sovit i 2 timmar. Jag kan nästan se henne säga till mig "Kom nu matte! nu vill jag leka & du ska leka med mig :D" Det är sånna tillfällen man bara önskade att det fanns någon annan som kunde göra det åt en. Fast i för sig så är det mödan värt, för när hon är precis lika slut som en själv då är hon den gosigaste man kan ha.

& det bästa med att vara ute med henne & bara busa är att hon sover så gott på natten & man slipper bli väckt av att hon gnäller & är ledsen.


Hon är världens duktigaste också! Fast hon bara är 10 veckor kan hon redan sitt & stanna. :) Ligg måste vi jobba lite mer på men snart så. Att hon redan kan det här beror nog på att vi tog henne redan innan hon var 8 veckor.


The dog pooped on the floor. :)

Pussn!

Av Linda - 30 juni 2008 17:31

Helgen var rättså lyckad! Stadsfesten med en massa söta saker & tittade på Amanda Jenssen, Jill Johnsson & Petter. Alla dom andra artisterna som var där kan ta sig i rumpan tycker jag. Jag har redan tittat på Amanda i Lycksele, tidigare i sommar & tycker att hon är väl ganska så okej men hon var bättre i Skellefteå för där sjöng hon Hallelujah. :D Det måste vara den bästa låten hon har sjungit. Annars så tycker jag inte alls om hennes musikstil, den enda låten som jag kan lyssna på är Amarula tree.

Jill gjorde mig besviken faktiskt, hon är ingen jag brukar lyssna på men hon har en härlig röst. Petter därimot var lätt bäst på hela kvällen!


Det var ganska många roliga karuseller där & jag älskar att åka så jag & Vanja köpte 12 biljetter & delade på priset. Vi åkte en karusell som gungade som en gunga ungefär, & man kom jättehögt upp i luften. Men vad tror ni händer!? jo jag började må illa direkt den startade fast jag spydde aldrig (thank god!!!) & det gick ganska fort för mig att inse att jag aldrig skulle åka upp dom där biljetterna, så jag sålde dom fem jag hade kvar till Marie för 120 kr. Jag har ALDIRG i hela mitt liv börjat må illa av att åka karusell & jag kunde sätta mig i vilken som helst, skratta & åka igen. Oavbrutet! Men förra året när jag var i Piteå så äkte jag sånna där koppar som guppar & snurrar runt fort, flera gånger på raken & jag kände att just innan karusellen stannade skulle jag spy. Direkt jag hade åkt klart sprang jag & spydde. Sen efter det har jag börjat må illa för ingenting.. Det är synd för jag älskar att åka. :( Jag som har väntat på att få fara på Liseberg eller Grönalund & bara beta av alla karuseller, men hur det kommer gå vet jag inte.


Nu äre bara att tagga inför Musik vid Malån nästa helg! Ska sova hos sötaste Linnéa (?) för annars kan jag inte fara (suck).. But I hope it will be okey.


Aja, nu ska jag fara & vara med Linnéa. Hon har väntat på mig i ca. Hmm.. 2 timmar? x) hahahaha.. Mamma brukar alltid säga att om jag var dina vänner skulle jag bli galen för jag är en riktig tidsoptimist. om jag inte kommer försent så kommer jag just på klockslaget men det ingår i paketet lixom så live with it!


peace out beavers! ;p



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards